Het kortste stukje tot nu toe - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jasper Jong - WaarBenJij.nu Het kortste stukje tot nu toe - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jasper Jong - WaarBenJij.nu

Het kortste stukje tot nu toe

Door: Jasperov

Blijf op de hoogte en volg Jasper

09 Oktober 2009 | Australië, Adelaide

Jooooooooow,

Slechts zo kort, deze keer? Tja, moeten jullie maar meer reageren.
Maar in alle serieusheid, Kangaroo Island geniet je niet van met je oren. Neen, daar geniet je van het je ogen!
Vandaar een extra uitgebreide fotoreportage, met genoeg commentaar bij de foto's om mijn quota hopelijk alsnog te halen. Dus, veel kijkplezier!

• 09 Oktober 2009 - 10:34

Sjouke:

Australische vermomming,
    Australisch accent,
    kennen we je nog als je straks terug komt?

• 09 Oktober 2009 - 12:02

Janette:

eindelijk niet de eerste die reageert en hopenlijk niet de laatste, kom op vrienden en bekenden, zorg door jullie reactie dat Jasper zin houdt om te blijven schrijven!!!!!!
    Jasper: de Magpie is heel angstaanjagend! en waar zijn de kangoeroes op kangoeroe-island?

• 09 Oktober 2009 - 14:27

Suus:

Mooie foto's!! Chill dat je camara het toch weer deed, na het sandboarden! Tot volgende week :)

• 09 Oktober 2009 - 23:14

Jasperov:

Oh ja, kangoeroe's had je wel, maar net als de koala's en de pelikanen kwamen we die net tegen toen mijn camera het niet deed. Maar ze zagen er toc hetzelfde uit als degenen die ik in het wildlife park al op de foto had gezet. En 1 van de nachtfoto's is van een kangoeroe

• 10 Oktober 2009 - 12:40

Diny En Fam.uit Borc:

jooooooooooooooouw,ha ha

o jee een u teveel,maakt niet uit.
    wat een uitgebreide verslagen, heel leuk om te lezen.
    wat een mooie en leuke foto's.gisteren nog bij je ouders geweest. succes en veel plezier met je rondreis. gr. diny uit borculo.

• 10 Oktober 2009 - 19:00

Jessica:

Blijf vooral schrijven!
    Leuk, en blijf ook foto's maken!

• 11 Oktober 2009 - 08:10

Ans Smit:

gelukkig dat je je camera:
    - nog hebt
    - niet vernield hebt met het zand
    - en de tip van de Chinezen hebt toegepast, anders hadden we niet zulke leuke foto's gezien.
    Voor al blijven schrijven hoor.

• 12 Oktober 2009 - 07:41

Roel De Jong:

Zo dat was wel een heel kort verhaal. Maar ik ga nu op zoek naar de foto's. Meld me straks weer...

• 12 Oktober 2009 - 07:56

Roel De Jong:

Damn, dat waren mooie foto's. Echt een mooi eiland, misschien dat ik er zelf ook heen ga.

Trouwens het is geen schapenboer maar een schaapsherder.

Verslag uit: Australië, Adelaide

De jeugd van tegenwoordig

22 November 2009

Opgesplitst
Jasper

Joooooooooow! Hier issie dan, de plek waar je alles kunt gaan lezen over mijn avonturen down under. Ik hoop jullie in het begin ook nog een beetje te kunnen boeien, nu ik nog een beetje moet settelen en dus nog geen echt vette avonturen beleef. Maar blijf geduldig wachten, de kangoeroes komen eraan! Jasper

Actief sinds 25 Juli 2009